Fredag och helg... Eller?

I normala fall betyder fredag helg och ledigt i två underbara dagar. Lördag innebär sovmorgon, långfrukost, soffan, vinterstudion... Ja, allt det där mysiga... Men inte denna helg!

Som den anställda jag är så pallrar jag mig snällt iväg för ett par timmars arbete på min vanligtvis älskade lördag.

Jobba på en lördag!? Nej, nej och åter nej!

Nu handlar det endast om fem ynka timmar och jag får en hel måndag ledigt, så jag ska i och för sig inte gnälla allt för mycket...

Dagens positiva: Terrores vrede drabbade utvalda 14-åringar och det fick önskad effekt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja, heja, heja! Du kommer att få en toppenfin lördag. Du kommer att träffa en massa trevliga kommande elever. Det kommer att bli bäst! :)



Och jag ger två tummar upp för Terrores! Jag tror jag ska agera Karate-Karro nästa gång någon av mina elever gör något som stör lektionsfriden. Alltså, inte slå dem, utan vara en duktig pedagog som med hjälp av ord får dem att sluta göra det de inte ska göra! Precis som du. Du är verkligen en förebild.

2011-01-22 @ 00:32:38
URL: http://carrocaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0