Uppehåll

Jag kan inte säga att jag vårdat min blogg den senaste tiden... Det har hänt så mycket och jag har verkligen inte haft tid. Eller, tid och tid, jag har prioriterat annorlunda.

Pite har flyttat in och han tar hand om mig så att jag både mår och känner mig som en prinsessa!

Bara det att jag har fått hemlagad mat en vecka i sträck... Jag vet inte när det inträffade senast... Kanske innan jag fyttade hemifrån, det vill säga för snart 15 år sedan. Hemska tanke!

Idag fick jag dock göra min egen frukost. Det var första sedan januari... Pite fixar allt köksligt! Han är världens bästa!

Just nu jobbar stackarn. Och när jag säger stackarn, menar jag det på riktigt. Vi var på AW igår och det slank ner både det ena och det andra. Jag hade nog självdött om jag varit tvungen att skutta iväg till jobbet halv 8 i morse. Men det var supertrevligt igår! Puss på alla som var där och förgyllde kvällen!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hade ni inflyttningsfest?

2010-05-30 @ 01:53:15
URL: http://carrocaramell.blogspot.com
Postat av: Theres

Nej, det var after work med några från jobbet och lite annat folk. Liiite för mycket av det goda blev det visst. :)

2010-06-02 @ 10:33:06
Postat av: caroline

Ah, sweet! :) Låter mycket trevligt. Även din afton med Pite lät väldigt trevlig.



Har själv haft avslutningskväll med jobbet. Blev bortlurad från jobbet för lite spaeftermiddag. Vi drack skumpa och hade alldeles gemytligt. Därefter var det dags för raggen genom Vills. :) Hälsade på en elev som såg väldigt konfunderad ut. Haha... Lite roligt. Fick sms från en annan elev som frågade om vi höll på med att köra raggen. Jajamensan. Därefter ännu mer spa med bastubad. Inte trist. :) Trerättersmiddasg. I laaaaik. Nu är jag lite tipsy och inte speciellt trött. What to do?



Hoppas vi hörs i helgen! Ha en toppenfin torsdag! Kramar på dig, tösabiten! Tyck om dä! PUSS

2010-06-02 @ 23:47:55
URL: http://carrocaramell.blogspot.com
Postat av: Fredde

TB, skärp dej. Skriv mer. Men skönt att du får hjälp med hushållet... :D

2010-06-03 @ 10:01:26
URL: http://blog.fredde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0