Att bli...

...äldre...är inte det minsta roligt!

Vad spökar?

Axeln: ont som tusan men det har jag haft i några år så det har jag vant mig vid. Muskelfästesinflammation sa de på vårdcentralen. Oftast är det högeraxeln men lite i perioder får vänsteraxeln för sig att göra ont...

Skulderbladet: ont som tusan men det har jag haft i några år så det har jag vant mig vid (känns det igen?). Varje andetag tar emot, men vad gör det?

Höften: Nyaste tillskottet i smärtfamiljen. Vaknade med smärta i fredags... Det kanske blir jag och mormor som opererar in nya höftleder ihop.

Tummen: idrottsskadan från förra året. Volleybollmatch på liv och död...

Snart, mycket snart är jag en skrynklig, lilahårig, haltande dam med käpp. Pite får se upp!

Dagens positiva: Pite har bokat flyttflyget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0