Upptäckresa i musikens värld

För att fortsätta klura ut vem Pite är så har jag börjat undersöka hans musiksmak. Den skiljer sig från min till rätt stor del men det skadar ju inte att vidga sina vyer.

Vi har diskuterat favoriter och gillar/ogillar. Man lär sig en hel del om någon på detta vis.

Just nu spelas Pink Floyd på Parkan vilket för bara ett par veckor sedan vore relativt otänkbart. Inte så tokigt men jag känner att jag inte "hittat dit" på egen hand. Och snart ska jag ge Led Zeppelin en chans. Vad sägs om det?

Hm, jag kan behöva lyssna några fler gånger för att uppskatta båda (någon av) dessa... Men, Thåström fastnade ju så än finns det hopp. :)

Dagens positiva: Prommis på Djurgården som avslutas med en lunch på Blå Porten. Alltid lika mysigt att äta, prata, mysa med Katarinchen.

Årets NO NO!: Ryktet säger att Blå Porten ska stänga för att det ska byggas om i området... NEEEJ! Var ska vi då spendera lördagarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0