Nyårsafton i lack

Så var den spännande kvällen över och det är ett nytt år.

Alla levde upp till kvällens tema på ett eller annat sätt. Vissa tog ut svångarna och andra var lite mildare i sina utstyrslar. Den som vann stort var anturligtvis Micke. Han tog klädseln på blodigt allvar och vi andra njöt av hans ansträngning.

Carro och jag mådde toppen på hotellet före avfärd. 

       

Vi lyssnade på musik, fixade och drack öl. En myseftermiddag helt enkelt! Sedan gav vi oss iväg till festen. Då det var sjukt kallt och våra stackars lackbeklädda knän skallrade i kylan tog vi en taxi.

       

       

       

Vi drack öl, pratade med kända och okända, sjöng sing star, kramades, brottades i snön, tittade på fyrverkerierna och sedan återvände Carro och jag till hotellet. Där pratade vi till seeent, skrev ned vad vi skulle göra under nästa år, messade och somnade nöjda och glada.

                

Att inleda det nya året med hotellfrukost kan bara leda till att resten av året kommer att bli lika bra, visst?

       
        Luleå 1 januari 2010

       

        På väg tillbaka till Pite

Dagens positiva: Det finns många positiva saker med dagen (de senaste dagarna). Ikväll ska jag äta middag med tjejerna och det ser jag verkligen fram emot! Jag fick ett trevligt samtal lite tidigare också. Det finns någon som fortsätter att överraska. Kommer det att hålla i sig även när jag åker hem? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0