Lycka i en påse

Men inte vilken påse som helst utan en McDonalds-påse! För första gången på månader gick jag förbi Donken på väg hem från jobbet. Vrålhungrig och osugen på att fixa mat gjorde att fötterna styrde sig själv. Snabbt som ögat kastade jag i mig burgaren och tyvärr var jag lite slarvig vid sesam-frö-bortplockningen vilket innebär silikonläppar för min del... Jaja, lite svullna läppar kan man ta. Det går över.

Dagens positiva: Morgondagens bus är planerat. Katja och jag har plockat bort hyllor ur två skåp och kommer att krypa in i var sitt. När Henke börjar lektionen kommer vi skicka sms mellan varandra. Utfallet får beskrivas imorgon.


Kommentarer
Postat av: caroline

Alltså! You craaaazy kids! :) Jag vill ju se detta äventyr! Kan ni inte filma det också? :)

2010-01-19 @ 21:52:02
URL: http://carrocaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0