Irritation

Jag är irriterad över ALLT!

- snöovädret som definitivt försenar våren! Jag HATAR snö! Och att det sedan snöar vertikalt på grund av storm gör inte saken bättre.
- lagrådet! Skituppdrag! Bara den här terminen är över så jag slipper.
- att planera kvällen och vara på väg för att fem minuter innan man är framme få veta att det är "inställt". Kan man inte komma på det tidigare? Eller ännu hellre hålla sig till planen!
- CSN! Jag fick årets räkningsskörd idag. Jag vägrar öppna det förskräckliga kuvertet! Jag fattar att jag måste öppna det så småningom, typ imorgon.
- det är bara onsdag!
- schemat jag var tvungen göra för NP. Vilka salar är lediga, vem vaktar när, var flyttar vi dem som måste flyttas. Jag ogillar skarpt sådana uppgifter!
- folk som brer ut sig på t-banan. Hur kan man sitta och ta upp nästan två säten när det är som mest folk, bara för att man vill halvligga och luta sog mot fönstret?
- Henke leder i Bejeweled. Jag kommer aldrig komma ikapp honom.
- min raggsocka som är sönder! Stortån tittar fram! Hur gick det till? Det hände nu. Och jag som sitter i soffan... Dammråttorna som gnagde hålet?
- snö, snö och åter snö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0