Vulkanhelg

På grund av vulkanen (som jag föbannade i torsdags) har jag fått extra tid med Pite! Han har inte tagit sig härifrån ännu... Flyget har bokats om gång efter gång och senaste budet är ikväll vid 21-tiden. Men nyss publicerade media nyheten om att Arlanda stänger vid 20.00 ikväll... Hur det går återstår att se... Han kanske får ta tåget imorgonkväll, stackaren! Planen var sedan att han skulle komma tillbaka på torsdagkväll men är det möjligt?

Oavsett så har jag mått bra, blivit omhändertagen (hade feber,feber,feber igår), fått mat och kaffe, kli på ryggen och värme i hjärtat!

Dagens positiva: Nyss när jag kom hem från jobbet fanns kaffe färdigbryggt, maten lagas as we speak, Marabous nya choklad med smak av passionsfrukt är inhandlad... Uuunderbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0