Tröttaste...

...dagen på evigheter!

När jag vaknade och tittade mig i spegeln ryggade jag nästan tillbaka! Vad var det för stackare i spegeln? De där påsarna under ögonen önskar man inte ens sin värsta fiende!

På fluff-och-ludd-och-gullegull-kursen har vi fått lära oss att man ska kliva upp, ses sig i spegeln och säga WOW. Om inte annat så får det oss att skratta och då lämnar skrattet spår i hjärnan och vi blir mer positiva. God tanke, men idag var det definitivt ingen WOW-dag.

Att jag nu ikväll suttit och skrivit ut listor på telefonnummer och e-mailadresser till alla föräldrar i klassen gör inte saken bättre... Nu ser jag i kors också!

Är de inte helg snart? Nej, just ja, det är bara tisdag!

Dagens positiva: Jag tände värmeljus för första gången den här hösten. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0