Jag tänker trotsa...

Alldeles nyss fick jag ett sms där det stod:

"I morgon är det 09-09-09. Kl 09.09 så kommer något bra att hända just dig om du skickar detta sms till 9 älskade personer. Annars får du otur i både kärlek och vänskap i 9 år. Lycka till!"

Jag tänker trotsa sms:et och inte skicka till en enda person! Risken att jag ska få mer otur i kärlek finns inte, så jag struntar i hotet. Dagen innan min uppkörning råkade jag krossa en spegel... Inte det man helst vill dagen innan Stora Dagen. Jag laddade mig med alla tänkbara lyckoamuletter, klarade uppkörningen och fick mitt körkort. Desvärre antar jag att jag hade 7 år av olycka efteråt, men trots att olycksåren är över sedan länge lever jag samma liv, på samma sätt och ser ingen skillnad. Därför kan hotet om 9 års olycka ta sig i häcken!

Våga vägra kedje-sms!


Kommentarer
Postat av: caroline

FöRLÅÅÅÅT! :(

2009-09-09 @ 17:26:33
URL: http://carrocaramell.blogspot.com
Postat av: Theres

Stumpan, det är ju inte dig jag trotsar... ;)

2009-09-09 @ 19:22:53
Postat av: caroline

Det är principen...? :)

2009-09-10 @ 19:07:48
URL: http://carrocaramell.blogspot.com
Postat av: Theres

Exakt!

2009-09-10 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0