Hemkommen

Nyss hemkommen från kräftskivan med världens hicka! Nej, inte fyllehicka!

Jag hickar väldigt sällan nu för tiden. I princip aldrig! Det beror på mormor. För många många år sedan hade jag världens hicka och som så många vet ska man skrämma den hickande... Det var en sommar på stugan när jag hickade och hickade... Mormor tittade på mig och sa "Men Theres, vad har du på axeln?" Jag tittade dit hon pekade och på något vis spelade hjärnan mig ett spratt för jag tyckte mig se en ENORM spindel! Jag skrek, grät, hoppade och slog efter fantasispindeln. Mormor försökte lugna mig och efter ett tag kunde hon förklara att hon bara hittat på. Hickan hade slutat vilket var tanken men jag blev så rädd att jag tror att det tog ungefär 10 år tills jag hickade igen. Verkligen effektivt! Och aningen elakt...  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0