WHAT!?

Jag sitter och ser på reprisen av Desperate Housewives... Allt jag kan säga är WHAT!? My God, vilken spännande serie! Tänk vilken fantasi dessa manusförfattare har! Och nu börjar reprisen av Grey's Anatomy. Ännu en toppenserie!

Hade man inget eget liv fick man se på andras på TV...

Söndag är den perfekta TV-tittar-dagen. Om man inte ser en enda serie eller TV-program under veckan kan man ta igen allt på söndagarna. Från 11.30 fram till sängdags kan man sitta i soffan och bli underhållen av mer eller mindre intellektuellt stimulerande program.

Som idag - min sjukdag - är jag ofantligt tacksam för TV-söndag. Det jag hittills sett är:
- Idol
- Körslaget
- Mammas pojkar (mycket intressant program, eller helt sjukt...)
- Desperate Housewives
- Grey's Anatomy

Vad jag ska se innan kvällen är över:
- One Tree Hill
- Privileged
- Ensam mamma söker
- Wallander - Sidetracked

Middag får man laga i reklampauserna.


Kommentarer
Postat av: caroline

Var Wallander bra...? :)

2009-10-12 @ 19:27:18
URL: http://carrocaramell.bloggspot.com
Postat av: Theres

Tyvärr kan jag inte säga att den motsvarade mina förväntningar. Jag märkte snart att filmen bara kunde användas till bargrundsbrus... Sorry, Wallander!

2009-10-12 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0