Svårt funktionshindrad

Om jag hadet träningvärk igår så har jag TRÄNINGSVÄRK idag! Ännu idag är vänster hand inte helt fungerande; det går inte att räta ut fingrarna utan att handen darrar som ett asplöv... Det brukar ju vara så att dag två är den värsta dagen - idag alltså - vilket betyder att morgondagen bör bli bättre. Kanske kan jag ta på mig byxorna och jackan utan att kämpa i flera minuter.

Att skriva ett inlägg tar dubbelt så lång tid för darr-handen trycker på lite random-tangenter så eventuella stavfel får ursäktas.

För att jämna ut smärtan i överkroppen gick jag på spinning idag. Jag tog i så att jag såg stjärnor... Micke försökte lura in mig på boxning idag igen men tillslut fattade han att det är fysiskt omöjligt för mig att ens höja armarna. Jag kan böja armbågarna men där tar det stopp.

På söndag kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0