Sura söndag

Visst gick jag på festen, men jag gick visst inte hem tidigt... Klockan var 02.30 innan jag var hemma och då var det fortfarande några kvar. De skulle kliva in i bastun när jag valde att tacka för mig. Micke gjorde mig sällskap hem. Det var en supertrevlig fest med massor av trevliga människor. Ett par öl slank ner och så här dagen efter kanske det inte var det absolut mest intelligenta.

Ett viktigt beslut osm togs igår är att årets nyårsfest kommer vara i Lule och temat är Lack och Läder. Vi har pratat om det förut men blev det bestämt och folk började bjudas.

Att vakna idag var lite värre... Mer snor, mer feber och till och med lite hosta. Surt! Det är rätt säkert att jag inte kommer vara helkry imorgon vilket innebär att det inte blir något måndagsmys. Surt! Av förkylningsanledningen missar jag också dagens tårtkalas. Surt! Jag kan inte heller gå på kvällens boxningspass. Surt!

Dagens positiva: ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0