Power

Boxningen var en pina! Jag slog och slog och slog på Micke. Och han slog och slog på mig... Iiich! Men skönt slutkörd. Vänstern darrar inte som sist - bara lite, och jag kan använda alla fingrar när jag trycker på tangenterna. Micke sa också att det kändes att jag blivit starkare... Hey, I am Rambo! (eller var det Rocky?) Whatever - en machoman!

På yogan gick det också bättre än sist. För alla er som vet något om yoga-positioner så orkade jag göra fem delfiner idag. Förra veckan orkade jag bar en! Vilka framsteg! Tyvärr fick jag ont i ryggen igen... Förhoppningsvis är det bara överansträngning och det går över tills på torsdag.

Dagens positiva: Jag har hört rykten om ett mörkerrum på jobbet. Vi gick på uptäcksfärd efter arbetstid och vips, där var det. Vad ska man säga? De var mörkt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0