Mördar-stretch

Efter lite hot och lite utmaning hamnade jag på gymet idag. Micke hade sitt yogapass men jag hann inte dit från jobbet... Jag hann till passet efter, Booty, och vi körde hårt. Efter det övertalade jag Micke att gå på spinning. Åhh, vad det är kul! Jag hinner glömma hur kul det är eftersom soffan oftast vinner kampen om mina kvällar.

Nu är jag peppad igen och verkligen sugen på att gå och träna!

Idag har jag varit så trött som jag inte trodde var möjligt. Jag har gått runt som i en bubbla och bara kämpat  för att överleva dagen. Några träningspass senare är jag mycket piggare än vad jag varit på hela dagen. Theres, kom ihåg att du blir pigg av träning!

När passen var över stretchade vi lite extra och Micke körde sin yogastretch. Han är vig och smidig - jag är stel och stelare! Ont, ont, ont! Han skrattade och försökte få mig att stretcha lite fler stela muskler. Jag såg stjärnor och mådde lite illa.

Dagens positiva: Dagen tog äntligen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0