IQ fiskmås

Vem är så dum att den kör ett pass boxning och sedan ett pass power-yoga när den har ont i axeln? Svar: Theres, så klart! Mycket intelligent!

Boxningen var vansinnigt kul! Verkligen ett aggressionsutlopp. Micke och jag körde tillsammans som vanligt... Han är mycket starkare än mig så bara att hålla emot är en plåga. Sedan, när han håller, så retar han mig så mycket att jag boxar hårdare än jag egentligen orkar. När passet var klart var jag helt död och jag var tvungen hålla vattenflaskan med båda händerna för jag darrade sjukt mycket. 

Sedan var det dags för power-yoga 75 minuter. I vanliga fall tycker jag det är jobbigt för överkroppen... Gissa hur tungt det var idag! Nu var det bara mitt tredje pass i livet så jag är riktigt usel. Jag hatar känslan av att vara dålig! 

Nu börjar träningsvärken komma krypande... Och jag kan inte räta ut fingrarna på vänster hand. Hela vänster arm är i princip obrukbar! (Jag skriver detta med höger hand och vänster tumme) Kanske skulle jag bara gått på ett pass? Eller kanske skulle jag inte gått alls med tanke på axeln? Hey, all träning är bra träning även om vissa kroppsdelar får ta stryk.

Dagens positiva: Boxningsinstruktören var supersnygg - och trevlig! Jag fick agera instruktörsmedhjälpare flera gånger... =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0