Heeelg!

Tjohooo... Det är helg!

Igår blev det aw som heter duga. Henke, Becky och jag åkte till Eken för att ta några drinkar, men till vår förvåning öppnade de inte på en och en hlv timme. Vi var alltså där halv tre på eftermiddagen. Jaja, då fortsatte vi uppför Götgatsbacken och vi hamnade på Tiffanys. Där satt vi ett par timmar innan vi gick vidare till Scandic Malmen för att träffa resten av kollegorna. Det var en mycket trevlig kväll och jag åkte hem först vid 00.30.

Idag ska jag på min första 40-årsfest! Katarina fyller på måndag men ska ha festen ikväll. Vi som ska åka dit samlas 16.30 på Mest för lite föröl. =)

Det finns bara ett problem... Jag har inget att ta på mig! Alltså, måste jag ut och shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0