Förortshäng

Igår hängde jag i Alvik och idag fick jag lite sightseeing i Jakan.

Det var marknad på mina kompisars skola så vi åkte dit för att titta på vad ungarna åstadkommit. Vi fick se allt ifrån loppis till försäljning av fika till bågskytte. Vid ett av borden fick den som ville (och betalade) kasta blöta svampar på lärare. Inte på alla lärare utan de som gått med på det och ställt sig bakom ett plank där bara huvudet stack ut. Personligen skulle jag aldrig, verkligen aldrig ställa upp på en sådan sak!

Efter en timme ute på en skolgård i kylan gick vi till Jakans centrum och satte oss på Waynes coffee.

Dagens positiva: Jag fick beröm av kassören för att jag radat upp varorna snyggt och satt dem med streck-koden åt rätt håll. Skönt att någon äntligen uppmärksammar mina fantastiska talanger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0