Färdigshoppad!

Min personal shopper och jag har gjort stan... Det slutade i ett massivt hål i plånboken för oss båda! Jag var ute efter en klänning till ikväll och efter många, många butiker och många, många provhyttar hittade jag en som vi båda tyckte var ok. Den är tunn, blå/lila med silverdetaljer.

En annan sak jag verkligen behöver är ett par skor. Vi stannade till vid en skobutik och jag fick order om att prova ett par stövlar. De har högre klack än vad jag vanligtvis använder men efter alla lovord trillade jag dit och spenderade strax över 1200 kronor! Ooohhh! Det sved! Tyvärr var det inte den sortens skor jag hade planerat att köpa (eller som jag behöver) men det var lite kul ändå.

Efter det insåg Micke att det nu var dags att fylla på kaffenivån. Han kan tyda tecknen...

Väl hemma skulle jag löga lite mat och jag var så vansinnigt sugen på örtbiffar och till min stora lycka fanns de i affären idag. De har varit slutsålda i flera veckor... Eftersom jag var så hungrig blev jag lite oförsiktig och jag kastade min örtbiff på golvet efter att ha bränt mig på stekpannan... Neeej! Men jag fick upp den, undersökte om den var ätlig och sen slukade jag den. Mums!

Dagens positiva: Nya skor, ny klänning, mätt, snart fest med goda vänner. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0