Experthjälp

Om man inte kan en viss sak måste man ta hjälp av dem som vet bättre. Idag fick jag hjälp av en expert! Han fixade min bild här ovanför... Jag fick välja bilder och bakgrundsfärg och... Vi satt sida vid sida på ett café och jag hade någon vild förhoppning om att jag skulle kunna klara detta själv om jag bara fick se hur man gjorde. Snabbt insåg jag att det kan jag bara glömma! Skriva koder och kopiera adresser hit och dit och photoshop och storlekar på bilder... Vilken djungel!

Tack för all din hjälp!

Vad som dock förbryllar mig är att bilderna är borta nu... Som den expert jag insett att jag inte är har jag inget svar och absolut ingen lösning. F, hjälp mig!

Dagens positiva: Stor kram till F, middag-film-mys med myset!


Kommentarer
Postat av: F

Ja det var skumt, verkar som att det inte sparades som det skulle, vi kollade ju bara för "förhandsgranska". Vi får helt enkelt kolla på det igen :)



/F

2009-10-19 @ 00:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0