Det är kärlek

Mina vänner är de bästa vänner man kan ha! Om jag bara kunde få dem att förstå hur mycket jag uppskattar dem... 

                                         

Jag har varit på 40-årsfest och det var superfantastiskt. Middag med mat i drivor, och jag kan bara buga mig för denna otroliga mamma som fixade all mat! (För mig hade det tagit tre månader att ordna detta) Så klart var hela familjen delaktig och alla (föräldrar, syskon, svåger) pasade upp på gästerna. Vilkern värdfamilj! Jag häpnar!

Vår present till jubilaren var uppskattad och flertalet gäster ooh:ade och sa: Vilken bra idé! Det skulle jag också vilja ha. =)

Nu är det bara sängen som gäller och imorgon ska jag ut till Nacka och pussa lite på Tim. Kanske kramas lite med föräldrarna också... Och äta lite lunch... I vilken ordning detta kommer funderar jag över imorgon!

Natti, natti!

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0