Surt sa räven

Ett pling från datorn meddelade att jag fått ett mail. Och vad var det för mail? Jo, ett inlägg på resedagboken.se från Becky och Mats. De spendrerar en vecka på Gran Canaria i 25-gradig värme och all inclusive. Min anisktsfärg ändrades från semi-blek till äckligt grön. Jag antar att det kan kallas avundsjuka... (Freddans resa ska vi inte ens nämna!)

Visst, jag var nyss föremålet för andras avundsjuka men... Det var då - nu är nu! Ge mig sol, värme och mer sol! Tänk om man kunde byta ut träden i favvoparken mot palmer och den gröna asfalten på innergården mot sand med solstolar. I like!

Dagens positiva: Måndagen är slut, bara tisdag kvar, sedan är det i princip helg och 1:a advent. Julmys ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähh TB, va fan, jag får mest sitta i skuggan så jag inte ska bränna skalpen av mig - klart jobbigt :)

2009-11-24 @ 16:45:56
Postat av: Theres

Åååh, stackars dig. Om det blir för jobbigt kan vjag ställa upp och byta ett tag. Anything for you! :)

2009-11-24 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0