Silent Library

- Ta på sig en BH fylld med kackerlackor
- Bära gasmask med "gas" från flera veckors rutten fisk
- Snärt över bak med ridpiska
- Rycka bort ljumskhår med epilator
- Äta en näve wasabi
- Pottklippning
- Tabascogurgling i 20 sekunder
- Smutsiga kalsonger mulas i ansiktet
- Örfilsmaskin
- Ballslappen

Att dessutom göra detta så tyst som möjligt, med en decibelmätare... Den som genom programmet låter mest får kulorna tillsmällda i "ballslappen". Vilket sjukt program, men på något vis är det riktigt roligt också! Igår blev en kille "smiskad" med en kaktus och han fick plocka taggar ur skinkorna mellan piskningarna. Det var nog gårdagens värsta. Av uppenbara anledningar förstår man varför de varnar för att man inte ska testa detta hemma plus att: Programmet är inspelat under kontrollerade former.

Programledarna har de största hörlurar du kan tänka dig och kvinnan ger sin manlige programledarpartner ett nytt efternamn varje program. Finurligt?

Dagens positiva: Jag var inte så trött idag. Mycket märkligt med tanke på att jag dummade mig igår. Efter träningen åt jag middag och satte mig i soffan för att se på en film. Ögonlocken blev lite tunga så jag lade mig ner. Klockan var bara strax efter 19 så jag tänkte att jag kunde vila en timme. Tyvärr vaknade jag fyra timmar senare... Hade sjukt svårt att somna - det tog timmar. Men ändå var jag som sagt rätt pigg... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0