Fredag igen...

...och det är jag tacksam för! Veckan med feber och diverse annat skräp är över. Nu är helgen här och det står slappa högst upp på min att-göra-lista. Det finns ett par andra måste-saker också så det är väl lika bra att skriva ner allt:

slappa, rätta prov, slappa, diska, slappa, klippa håret, slappa, plocka bort vissnade blad från blommorna, slappa, panta flaskor, slappa, handla upp matpresentkorten, slappa, spöa Henke i bejeweled, slappa!

Om orken kommer tillbaka så ska jag träna på söndag. Men just nu är benen inte i form så att bara gå i en trappa är tungt. Sjukdomssvaghet är pissigt!

Dagens positiva: Jag fikade med Jessi, Åsa och tillhörande småttingar. Mina små kärlekar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0