En AW med efterspel

Igår var det dags för AW. Vi samlades hos en kollega i Hammarby sjöstad och drack fördrinkar, åkte sedan in till Söder och satte oss på Imperiet. Vi var inte överdrivet många men ölen slank ner i rasande fart. Några åt middag och jag fick smaka på råbiff... Mycket intressant, men inget jag kommer beställa självmant någonsin.

En efter en droppade kollegorna av tills dess att vi var tre kvar. Där ölen går in skyndar sig vettet ut! Vi drog vidare till Vampire Lounge och drack drinkar. Sent, senare, senast var det dags för hemfärd.

Klockan 12 idag skulle jag vara vara utanför Dramaten för att gå iväg och äta lunch men jag var inte riktigt i form... Jag bad Katarinchen om att vi skulle träffas lite senare. När jag äntligen tog mig upp och ut så tänkte jag att lite frisk luft skulle göra susen. Vi gick ut på Djurgården och sakta men säkert började jag vakna till liv. Efter lite lax, två cola light, två kaffe och en kaka kändes livet lättare igen. 

Känner fortfarande efterdyningarna av gårdagen men kul var det (igår alltså)!

Imorgon är det 1a advent och då ska jag åka till Becky och baka lussekatter. Mums! Vad vi lärde oss förra året var att inte göra knäck i micron... Så det skippar vi i år och får hitta på något annat spännande istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0