Drömmar

Jag sitter i soffan och drömmer mig bort...

Om jag fick välja just nu så skulle jag vara i Vilhelmina (av alla ställen). Mina kära, kära vänner träffas och firar att de klivit in i vuxenvärlden. Nu är vi alla 30+are. Jag hade chansen att vara där men just då tog jag den inte så jag får skylla mig själv! Istället sitter jag med ond arm, sårig näsa av allt snytande och hoppas att de har en fantastisk kväll!

Om jag inte fick välja Vilhelmina skulle jag välja en strand, nej ett poolområde; sand fastnar bara överallt. Tänk en pool, en solstol, en bok, lite sololja och något kallt att dricka.

Dagens positiva: Lunch med Katarinchen på Blå Porten. Vi har inte varit där på evigheter så det var verkligen på tiden!


Kommentarer
Postat av: caroline

Du var med på festen, fast på avstånd! Det var jättekul. H och K fick beröm för de verkade vara sådana fina människor av mina V-vänner. :) Ja, tänkte jag då, inte är jag då med dumma människor. ;) Slår en pling lite senare. Jag måste nog sova en liten stund till. Kram på dig!

2009-11-15 @ 12:19:17
URL: http://carrocaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0