Äntligen feberfri men...

Det tog tid men nu har vaccineringsfebern gett med sig. Livet är så mycket lättare att leva utan en förhöjd temperatur! Trots den lyckan känner jag mig lite risig... Som om körtlarna i halsen börjar göra ont. Nu får det väl ändå vara nog? Vem har jag varit dum med nu? Det är bara att hoppas på det bästa.

Imorgon har jag ett samtal där jag kommer att bli toast. Det finns indikationer på att vi kommer hamna i ett theres-och-skolan-är-dumma-och-mitt-barn-är-en-ängel-samtal. Där är vi inte riktigt ense. Så, strategin är: Le stort, ta smällen och tänk teflon.

Dagens positiva: Jag har bara druckit fyra koppar kaffe idag! Resterande koppar har jag bytt ut mot vatten. Kaffehalten i blodet är alltså inte lika koncentrerad som förut... (Hm, är det därför immunförsvaret gått och gömt sig?) Jag har också stått emot fikabröd vid två tillfällen. Snart är jag ju värsta renlevnadsmänniskan! Det där med att det tar 33 sekunder att komma över ett begär har funkat så om jag håller mig från godsaker i 33 sekunder har jag glömt att jag var sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0