Presenten look-a-like

Idag planerade jag att börja med badrumsbesförvandlingen...

Jag hade hittat en kakeldekor-butik i närheten och planerat mina inköp. Men när jag kom dit så hade de semesterstängt... Alla planer kastades omkull så det enda jag köpte var en ny tvättkorg på Åhléns. Jag ville inte handla allt annat för då kommer det ju inte kännas så där "nytt" när kakeldekoren kommer upp.

Mitt i allt gick jag in i en butik som funnits i över ett år men som jag aldrig gett den en chans. Vilken guldgruva! Det fanns allt allt allt och billigt var det! Den heter Inn och Finn och ligger vid Fridhemsplan. Visst, mycket var rent skrot (tänk: Presenten i Pite) men avdelningen toa/städ/hygien var superb! Jag hade kunnat handla ihjäl mig...

Ikväll var jag på middag med Ullis och Robban. De är så himla trevliga och jag är verkligen glad att jag har börjat umgås mer med dem. Eventuellt blir det fest till helgen... Vi tänkte: Rålis, en filt, vin och sol (hoppas hoppas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0