Piteå i bilder

Först: Bilder är uppladdade till   Min tävlingsinriktade far, Mitt andra/första hem och Heldag med mormor.

Här kommer Piteå! Enjoy!

                       
I vintras var det mer snö än vanligt. Kan man tro att det någon sin kommer att bli sommar?

            

                
 Pappas ögonsten               Grillning vid stranden

           
Midnattssol - mörkare än så här blir det inte under sommaren. 

  

         
Hotellet                         Äventyrsbadet          Piteås egen isbrytare: Arctic Explorer
     

Ibland är det otroligt lågt vatten... 


Min mamma har en walk-in-closet!!! Jag är gräsligt avundsjuk men en dag är det min tur...förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: caroline

Mystiskt... När jag klickar på sista bilden kommer... en av bilderna på stranden upp. Hm... Din mamma kanske har en direktanslutning till stranden genom sin garderob. :)

2009-07-10 @ 12:06:41
URL: http://xelasticax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0