På fredag smäller det

Träffade tjejerna för lunch i Nacka Forum och det var sista gången vi sågs innan Jessis lilla/lille föds.

Det blir ett kejsarsnitt på fredag så idag fick jag kramas lite extra med magen. Jag blir snart fejk-moster åt världens finaste lilla pyre. Inte för att vi sett underverket ännu men jag är helt överygad om saken.

De blivande föräldrarna vet inte vilket kön som döljer sig där inne men snart får vi se... Jag har hela tiden trott att det är en pojke men för någon natt sedan fick jag en uppenbarelse och nu är jag helt säker på att det blir en flicka!

Åsa och Ida var också med idag. Alltså, Ida är en bäbis som jag skulle kunna ta hem på stört! Så fort jag får chansen lägger jag beslag på lillan... Mycket märkligt, men denna lilla tjej har förtrollat mig. Min nya kärlek, som Becky kallade henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0