Mitt andra/första hem

Hemma hos mina föräldrar mår jag som en prinsessa!

För ett antal år sedan sålde de mitt barndomshem och flyttade till sommarstugan. Då hade min händige far så klart renoverat allt och även byggt till några hus. Mina föräldrars hus är inte så stort men det räcker gott och väl för dem. Min syster och jag har ett hus för oss själva och det är delat i två så vi har halva huset var. Det tredje huset tillhör min mormor.


Mina föräldrars hus


Huset lillasyster och jag delar


Mormors hus

Läget är fantastiskt! Vi har en strandtomt en mil utanför stan... Kan det bli bättre? Fördelen med egen strand är att man inte behöver trängas med en massa okända och att traska runt i bikini känns inte det minsta obekvämt.



Att det under dagarna jag spenderat här varit strålande sol och stekhett gör inte strandläget sämre. Vi har haft en badtemperatur på +24 grader och jag har legat i en solstol eller gått runt i vattnet stor del av dagarna... Det är hårt att jobba på solbrännan.



(Jag glömde sladden till kameran så bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0