Filmfilmfilm

Mats, Rebecka, Theres och Harry - så kommer morgondagen att se ut.

Vi ska nämligen gå på bio och se Harry Potter! Jag kan inte säga att jag är något fan eller någon Harry-Potter-kännare men lite har jag väl hängt med. När jag pluggade i USA köpte jag de tre första böckerna och tyckte att de var riktigt bra, sedan läste jag halva fyran och halva femman... Jag tappade intresset någonstans efter vägen...

Tills för några dagar sedan hade jag bara sett de tre första filmerna men Becky kom över och vi såg den femte. Bättre än jag trodde! Imorgon blir det alltså filmpremiär och en recension dyker upp någon gång efter det. 

Har för övrigt haft lika trevligt ikväll som igår! 


Kommentarer
Postat av: caroline

You have to tell me all about it! :)



Jag längtar tills jag lyckas övertyga I och H att följa med och se på bio. Det verkar gå ganska bra faktiskt... ;)



KRAM!

2009-07-15 @ 12:48:09
URL: http://xelasticax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0