En kväll med Harry

Ord som beskriver upplevelsen av filmen:

maffig, mörk (kunde nästan varit svartvit), låång, snygg, ganska rolig, lite läskig, lite sorglig, lite kärlek, lite vuxnare, lite mer korthuggen, cliff hanger...

På något sätt kändes den här annorlunda motför de andra filmerna... Jag kan inte sätta fingret på det men när jag tänker efter så känns det som om inget blev avslutat, som om filmen var en transportsträcka till sista delen. Visst, det fanns ett uppdrag men inte som förut... Och halvblodsprinsen... Ja, vi vet vem han är men sen då?

Sedan reagerade vi på att Harrys ärr inte syntes alls, någon gång.

Av mig får Harry 3(,5)/5


Kommentarer
Postat av: caroline

Tack! :) Jag längtar redan tills jag får se den också!

2009-07-15 @ 22:59:50
URL: http://xelasticax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0