Äventyr: Pite/Stockholm

Det är inte ofta man har möjlighetatt välja mellan två trevliga kvällsaktiviteter.

Ikväll har jag äran att få välja mellan att snacka skit på en pub med vänner eller att umgås med en spännande person... Planen är att försöka kombinera båda alternativen. Jag menar, varför bara äta halva kakan om man kan trycka i sig hela?

Mina kära vänner i Pite kommer också få en härlig helg med start i kväll. Pite Dansar Och Ler drar igång på allvar! I skrivande stund önskar jag att jag var där uppe och njöt av festivalstämningen som alltid råder i stan under denna helg! All kärlek till Pite under sommaren och PDOL!

Flickor och pojkar: Ha så fantastiskt kul men gör inget som jag skulle göra! ;)

Och Lillasyster: Jag vill inte läsa om dig i tidningen imorgon (eller på måndag för den delen)!

Stor puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0