Tick tack tick tack

För att vara säker på att snön inte skulle orsaka bekymmer åkte jag ut till Arlanda i god tid. Duktigt Tessasn! Jag letade igen gaten, satte mig ner och plockade upp mobilen. Det finns ett roligt spel so, kan underhålla mig i timtal. Men när fingrarna stelnat och vi fortfarande inte fått gå ombord började jag ana oråd.

Jag hittade en sådan där informationstavla och där stod att vi skulle vara en timme försenade. Jaj, jag fortsatte spela... Tillslut var alla ombord men inget hände. En passagerare eftersöktes för hon hade checkat in bagaget men inte klivit på planet. Hon gav sig aldrig till känna vilket ledde till att de var tvugna att plocka av alla väskor och leta reda på hennes väska. När de letat igenom allt två gånger fick de informationen att hon var på en annan flight och så var hennes väska.

Två timmar sent klev jag av på norrländsk mark!

Hemma!

Men nu är jag på stället där man äter och fikar och äter och fikar om vart annat. Jag har redan svällt till dubbel storlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0