Nytt år nya tag

Hur ska 2009 avslutas för Tessans del? Jo, jag åker till Luleå och bor på hotell med min kära vän Carro. Lite senare åker vi till festen med temat Lack och läder. Det kommer bli spännande och jag längtar riktigt till jag får se Micke i lack-hotpants...

När jag har berättat för folk att jag ska på en fest med det temat har jag fått väldigt många olika reaktioner; skratt, hak-tappningar, rynkade ögonbryn men den roligaste var nog ärndå "Jaså, är du en sådan?". Då var jag tvungen att förklara att så inte var fallet men att jag stödjer allt vad temafest heter. (Imorgon kanske, bara kanske, det postas lite bilder.)

Oj, höll på att glömma det där med nyårslöfte... Njä, dem håller jag ändå aldrig. Det enda jag kan lova är att det blir ett nytt år och nya tag!

Gott Nytt År till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0