Lillan åker

Usch, idag åker lillasyster hem! Så vansinnigt tråkigt!

Varje jul bor vi i samma rum, pratar långt in på nätterna, slåss om skönaste sängen, förhandlar om skönaste kudden och fluffigaste täcket. Jag förlorade slaget om sängen men vann flufftäcket!

För första gången på åratal stannar jag längre än henne. Då får jag i och för sig välja säng och allt annat bekvämt men jag inser att jag hellre har henne här än att jag sover som en prinsessa. Med andra ord kommer jag sakna henne oändligt!

          

Dagens positiva: Jag ska träffa Linnéa ikväll! Det ska bli så trevligt att träffa en massa tjejer, både "nya" och "gamla"...


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Älskar dej storasyster!

2009-12-28 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0