Julshopping

Kista Galleria fick celebert besök. Micke och jag vade bort Nacka och bussar som inte alltid kör enligt tidtabell så här i snötider. Vi tog det säkra före det osäkra och satte oss på tuben ut till Kista.

Butik efter butik plöjdes igenom och det slutade med en 2600 kronorsjacka för min gode vän. Om jag fått bestämma helt och hållet hade det även blivit mer kläder men jag lyckades övertala honom att köpa en skjorta på ett annat ställe. För min egen del blev det några julklappar till nära och kära.

Han som uppfann food courten är ett geni! Att få välja vad man vill från olika restauranger istället för att kompromissa så att ingen blir helt nöjd, är ju enbart genialiskt! Jag menar; på vilket annat ställe än en food court kan man äta sushi och turkiskt?

Kvällen kommer gå i städandets tecken. Läggan är försummad och jag har ingenlust att ta tag i det efter jul så det är bara att köra hårt ikväll.

Dagens positiva: Larssons stora hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0