ZzzZZzzZzzz

Kan man kräkas av trötthet?

Vilken dag! Första lektionerna avklarade, puh! Har dessutom vikarierat som idrottslärare... Lycka var att jag fick ha visselpipa vilket vi brukar skämta om att vi önskar att vi hade i klassrummet också. Vad jag inte tänkte på var att visselljudet är vansinnigt högt och ljudutloppet är sjukt nära öronen! Jag tog i ordentligt vid första visslet så det ringde i öronen resten av lektionen. Efter den missen blåste jag lite försiktigare och insåg att det var alldeles tillräckligt.

På konferensen hade vi en work shop om hur vi ska använda bloggar och wikis i undervisningen (!?!). När vi fått häftet med uppgifter gick vi och satte oss vid datorerna i arbetsrummet. Eftersom jag har antagit en ny slapp stil struntade jag i att göra övningarna och störde kollegorna med oviktigt babbel istället. Vi raidade en kollegas skrivbord och hittade godis som vi åt upp. Han är i Tjeckien och kan inte försvara sina gömmor...
 
Middag åts tillsammans med Rebecka på Pig 'n whistle i Söderhallarna. Smaskens!

Nu måste jag gå och lägga mig! Vad är det för liv egentligen? Jobb och jobb och hem och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0