Vinden - check!

Ah, nu har jag städat vinden också! Fyy vad mycket skräp... Men jag hittade lite saker som varit försvunna också.

Hittat av värde:
- examensbevis
- anställningsbevis
- skruv, plugg och annat byggaktigt
- extra galgar

Hittat som var roligt:
- dagbok från lågstadiet
- uppsatser och resultat från studietiden i USA (många A!! Hehe!)
- foton


       
        Före


       
        Efter - klar förbättring!

Visst, längst in är det lite ihoptryckt men jag la det jag tror att jag inte behöver där. Lagen om alltings djävlighet kommer mest troligt att få mig att behöva det som ligger längst in längst under alltför snart men nu kommer jag åt det lättare än förr i alla fall!

Jag är rätt nöjd, behöver bara åka en vända till återvinningsstationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0