Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering om allt, allt, allt:

- Jag har köpt årets första julklapp! Det var nog ett par veckor sedan faktiskt... Chockartat, va?

- Jag har INTE köpt flygbiljett hem till jul. Inte lika chockartat... Men jag har funderat på det i alla fall och jag vill verkligen undvika att åka buss i år.

- Jag har ingått en pakt med Micke och hans bror. Vi ska försöka spara pengar - en viss summa varje månad - fram till jul. Jag är lite osäker på om jag kommer att lyckas, men jag ska göra ett ärligt försök.

- Jag har inte slutat dricka cola light ännu.

- Jag inser hur mycket tid jag lagt ner på jobbet de senaste två åren. Nu när jag inte är a-lagsledare kan jag gå hem klockan 17 (eller tidigare) och inte känna ångesten av att jag har 1000 saker kvar att göra. Det är en enorm skillnad mot för tidigare! Jiihooo, jag kommer ha ett liv i år.

- Jag har stängt ner min match.com-sida. Känns skönt! (Ja, fortfarande singel)

- Jag har lagat middag hemma tre gånger den här veckan! =D

- Min tumme är fortfarande inte helt ok sedan volleybollmatchen i maj. Bättre men inte bra.

- Jag köpte en tandstens-remover för 10 kronor. Det är bara det att jag inte vet om jag har någon tandsten. Lättlurad? Japp, definitivt!

- Jag var på ett mysigt franskt café idag och åt en "brioche", om någon vet vad det är... Mums, även om den franska stavningen är en gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0