Resultat: ok

Putsat och klart! Känner mig stolt och produktiv men, jag är inte helt nöjd.

Jag har inte kunnat göra rent mellan fönstren. Någon gång har någon ovanligt intelligent person målat fönstren och nu när jag skulle ta isär dem gick det inte. De har klistrats ihop av färgen... Jag har pillat, skrapat, slitit, varit hårdhänt (med både skruvmejsel och stämjärn), gullat, bönat och bett. Inget hjälpte! Pappa sa att jag kunde ta i ordentligt men det enda som hände var att jag gjorde djupare och djupare märken i karmen. Det finns tecken på att det var länge sedan någon fick isär dem...

Nu när jag tittar ut är det en klar förbättring men jag ser vissa ränder och annat som jag skulle vilja få bort men det sitter mellan. Nästa gång fönsterpustarandan faller på ska jag se till att någon hjälper mig. Ett par extra händer skulle definitivt inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0