Livas lördag

Det där med att vända tillbaka dygnet inför jobbstarten har inte gått särskilt bra. Idag snoozade jag till 11! Klockan 14 skulle jag träffa Liva så fram till dess slöade jag bara...

Vi hamnade på Mamadou, en asatisk restaurang med vansinngit god mat. Sedan promenerade vi till Kungsträdgården och tog en kaffe. Slutmålet var Slumdog Millionaire på Biograf Sture. Det var verkligen en pyttesalong... Filmen var i alla fall hur bra som helst! Både gullig och hemsk. Rekommenderas om man inte sett den redan.

Imorgon, absolut sista dagen på semestern, ska jag till Ektorp och luncha med Jessi och Tim. Lillprinsen! Sedan ska vi eventuellt se Rickard Wolf i Vitabergsparken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0