Farväl fritid

Sex och en halv timmar till uppstigning. Jag är nog lite trött, vilket är positivt men förvånande...

Ett nytt projekt ska testas. Eftersom alla börjar samtidigt imorgon kommer det att vara kö till kaffeautomaten PLUS att det med all säkerhet inte kommer finnas någon mjölk. Därför har jag redan nu laddat bryggaren så att det första jag gör när jag vaknar är att slå igång den. Det innebär att när jag har duschat klart kommer kaffet att vara drickbart. Om jag får morgondosen hemma kommer jag överleva de första timmarna av gemensamt arbete.

Fiffigt, va?

Jag kommer att vara död när klockan ringer och jag kommer att måsta stressa till bussen och jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Tur att det inte är fotografering imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0