En väl spenderad dag!

Nu har årets sista semesterdag passerat och vad var bästa sättet att spendera den på?

Lunch i Nacka med bästaste flickorna och lille Tim! Han växer så det knakar och verkade helt plötsligt ha blivit massor större på bara en vecka. Efter det åkte jag hem och tog mig en titt på www.moviestream.se! Wow, en underbar sida... Nu är höstkvällarna i soffan räddade! Tack, Linnéa!

Jag kom nyss hem från Vitabergsparken. Rickard Wolf sjöng på Parkteatern. Han är absolut ingen av mina favoriter men det var massor med folk (så vi såg egentligen inget) och vi satt i gräset och pratade strunt och myste. Det är så här livet ska vara... Jag är mycket nöjd med dagen!

Imorgon börjar jobbet - men nu ska vi alla minnas att vi jobbar för att leva och inte tvärtom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0